Nog meer vertraging....

2 september 2019 - Madrid, Spanje

Nadat de vlucht naar Lissabon  vertrokken was...nog een sensatiemomentje omdat er passagiers te laat waren en niet meer mee mochten gniffel gniffel... Kregen we nogmaals een melding dat er vertraging was. Weer een half uur. Nu werd het al half 8 voor we vertrokken..zucht. Maar goed niks aan te doen.

We hebben onze tijd gedood met staren naar Turkish airlines waar 2 ambulances stonden in de hoop dat we zagen wat er gebeurt was en hoe ernstig alles was.

Ik weet het, heel fout, maar de zusters in ons houden toch van dit soort actie hihi.

Uiteindelijk zagen we ons vliegtuig dan toch verschijnen. En alles leek in een versneld tempo te gaan. Mensen eruit, de bezem er doorheen en weer inladen. We vertrokken nu redelijk op tijd.

Eenmaal binnen namen wen en ik afscheid voor 2 en een half uur. Zij had slapende dames half over zich heen hangen terwijl ik er 1 had en een hele lange brede meneer die de xl plek echt nodig had😳.

Ready for takeoff nou echt wel.

En wat een fijne vlucht. Geen wolkje aan de lucht en de landing ging zo soepel dat ik me echt afvroeg of we al aan de grond stonden.

Na het uitstappen ging het allemaal heel snel. Koffer binnen een kwartier. Naar de metro en daar gelijk op kunnen stappen. Tussen de haltes een klein eindje😱 lopen voor we bij onze eindbestemming kwamen. Toen we het metrostation uitliepen zagen we het hotel al liggen...hoe heerlijk is dat na al die ellende en het lange wachten. Ook daar werden we snel geholpen en konden we snel naar onze kamer. Waar de airco al aanstond..... de buitentemperatuur is nu, om 23.30, nog steeds 27 graden.

Voor nu even chillen voor we gaan slapen en morgen fris weer op.

1. Leny:
    3 september 2019
    Oh oh wat een gedoe allemaal